WhatsApp
Tel

Politica de retur

Home / Politica de retur
stationery-laid-in-little-cart.jpg

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fară a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail.

Conform Ordonantei nr. 34/2014 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.

Daca vă retrageți, vom rambursa contravaloare bunurilor returnate, nu mai tarziu de 15 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator.   Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția initială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Puteți expedia produsele returnate sau să le înmânați direct la adresa Sevastopol 6, 700374, Iasi, Jud. Iasi fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Conditii generale pentru retur:  
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original-daca este-, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.  .  
- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.   
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților si funcționării produselor.

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
 
In cazul in care primiti un produs defect, va rugam sa contactati echipa apprendre.ro la email: contact@apprendre.ro si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de SC Joy in a Box SRL. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
 

Produse livrate gresit
 
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SC Joy in a Box SRL. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa comumicati acest lucru in mail-ul treimis. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Joy in a Box SRL.

Pentru returnarea produselor ne puteți contacta telefonic la numărul 0743-492483.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

CONDIȚII DE GARANȚIE

Toate produsele comercializate de apprendre.ro beneficiază de garanție pentru o perioadă de 30 zile de la data achiziției.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, rupturi, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, pierdute, plesnite, etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (încărcarea produsului cu greutăți prea mari, tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, sau orice intervenții din exterior constatate în urma evaluării produsului care se dorește a fi înlocuit/returnat.

Condiții de garanție ghiozdane și genți:

În cazul unei exploatări corecte, durata medie de utilizare a produsului este de cel puțin 1 an. Posesorul are dreptul, conform drepturilor consumatorilor prevazute de O.G.21/1992 și Legii 449/2003, în mod gratuit la:

  • Repararea produsului cumpărat

  • Înlocuirea integral a produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din legea 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o perioadă de 15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz, stabilită de comun acord între vânzător și cumpărător.

Produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încercă repararea lui de către persoane neavizate.

Condiții de garanție calculatoare:

În cazul unei exploatări corecte, durata medie de utilizare a produsului este de cel puțin 5 ani.

Posesorul are dreptul, conform drepturilor consumatorilor prevăzute de O.G.21/1992 și Legii 449/2003, în mod gratuit la:

  • Repararea produsului cumpărat

  • Înlocuirea integral a produsului, dacă acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din legea 449/2003. Repararea sau înlocuirea, se va face într-o perioadă de 15 zile de la data constatării defecțiunii sau, după caz, stabilită de comun accord între vânzător și cumpărător.

Produsul va pierde garanția dacă defecțiunea este cauzată de folosirea improprie, bruscă sau neatentă sau dacă se încercă repararea lui de către persoane neavizate.

Nu intră în regim de garanție bateria consumată, ecranul sau carcasa spartă.

În interiorul Uniunii Europene, acest produs trebuie colectat la sfârșitul ciclului său de viață.

Coșul de gunoi barat indică faptul că produsul nu se aruncă la gunoiul municipal nesortat, el se va depune la un centru de colectare al deșeurilor DEE, sau va fi dat la schimb în momentul achiziționării unui alt calculator, într-un magazin care comercializează acest produs.

Tip retur