WhatsApp
Tel

Întrebări Frecvente

Home / Întrebări Frecvente
heap-various-school-stuff.jpg
1. De ce să aleg Apprendre.ro?
Iţi pumen la dispoziţie branduri cunoscute, girul unor produse de calitate.
Garantăm livrare rapidă – produsele comandate vor ajunge la tine in maxim 48
de ore. Tot ce ai de făcut e să le foloseşti.
Oferim o gamă variată de produse - găseşti totul într-un singur loc şi economiseşti timp.
Avem preţuri prietenoase – menţinem balanţa calitate/preţ in echilibru.
 
2. Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:
Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;
Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul "în stoc'';
 
3. Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, ne poți contacta telefonic la numărul 0743-492483 sau prin e-mail la contact@apprendre.ro, oferind informații atât cu datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și cu noile date de facturare.
 
4. Când se livrează comanda mea?
Livrarea se face numai pe teritoriul României, cu ajutorul serviciului de curierat - un agent se va prezenta la adresa menţionată în comandă pentru a-ţi livra coletul.
Livrarea se face în mod gratuit pentru comenzi de minim 190 Ron (TVA inclus).
Costul livrării pentru comenzile cu valoare totală cuprinsă între 0 Ron (Tva inclus) şi 189 Ron (Tva inclus) este de 19 Ron*. 
*Nu sunt kilometri suplimentari sau alte costuri de transport.
Estimarea noastră privind livrarea, se bazează pe câțiva factori foarte importanți:     
intervalul orar la care a fost plasată comanda;
distanța de livrare.
Astfel, pentru o comandă plasată în intervalul orar 08:00-14:00, expedierea se va face în aceeași zi, excepție făcând comenzile care au anumite neconformități sau care sunt în așteptarea plății în avans, situație în care veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri pentru a rezolva situația.
Dupa preluarea coletului de catre curier, livrarea se va face în 24-48 ore, excepție făcând cazurile în care, din motive excepționale, serviciul de curierat nu va putea livra coletul în intervalul de timp menționat, situație în care vei fi anunțat de această întârziere.
 
5. Cum plătesc?
După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectați detaliile de facturare, modalitățile de plată (Ramburs, Card Online, Ordin de Plată) și modalitatea de livrare preferată (curierat).

Plata Ramburs:
La selectarea acestui tip de plată, valoarea comenzii va fi achitată în numerar la livrarea coletului, către agentul de curierat care efectuează livrarea.

Plata prin Card Bancar:
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
In cazul opţiunii de plată " Online prin card bancar " veţi fi redirecţionat către pagina securizată a procesatorului de plăţi unde veţi completa un formular cu informaţiile despre cardul dumneavoastră.
Plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa şi MasterCard (Visa/Visa Electron şi MasterCard/Maestro) se efectuaează prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizaţiile de carduri Visa/MasterCard şi care asigură tranzacţiilor on-line acelaşi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
 - "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informaţie legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de ştiut! - Pentru plăţile prin card bancar NU este perceput nici un comision de la deţinătorul de card!
 
Dacă informațiile furnizate sunt corecte și dacă în contul de card aveți fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veți primi un mesaj de aprobare a tranzacției. În acest moment suma aferentă tranzacției este blocată (nu o puteți folosi), fără a fi încă debitată de pe cardul Dvs.
Comerciantul este notificat de aprobarea comenzii și pregătește livrarea. După efectuarea livrării și notificarea acesteia către procesator, se debitează efectiv suma blocată de pe cardul dumneavoastră. Atunci când trimiteți o comandă online, completați cu atenție toate datele personale cerute in formularul de comandă. 

Plata prin Ordin de Plată:
Aceasta se face doar in baza facturii proforme emise de apprendre, in urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății proformei emise, in contul de mai jos.
Pentru a vă putea trimite comanda în cel mai scurt timp, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății la adresa de mail contact@apprendre.ro.

Nume firma : SC JOY IN A BOX SRL
Cont lei : RO09 BTRL RONC RT0C E378 0001
Banca Transilvania Iasi
Cod Unic de Inregistrare : RO44674730
Nr. Registrul Comerțului: J22/2546/2021
 
6. Cum verific dacă produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur dacă este în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet, șocuri electrice) și nu face parte din excepțiile menționate în secțiunea politica de retur.

7. În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

Banii se vor returna în termen de maxim 15 zile de la primirea produsului de către Apprendre, în contul indicat la completarea formularului de retur. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.

8. Cum pot anula sau modifica o comandă activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numerele: 0743-492483 sau scriind un e-mail la adresa comenzi@apprendre.ro

9. Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii/produse. Cum procedez?

În cazul în care ai constatat absența anumitor accesorii sau produse din colet, care sunt facturate și se regăsesc în factura fizică primită, iți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului sunând la numarul de telefon 0743-492483 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@apprendre.ro. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

10. Produsul primit prezintă un defect fizic. Cum procedez?

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) sau dacă nu funcționează corect, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare, sunând la numarul de telefon 0743-492483 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@apprendre.ro. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

11. Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

În cazul în care ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să ne contactezi sunând la numarul de telefon 0743-492483 sau scriindu-ne un e-mail la adresa comenzi@apprendre.ro, oferindu-ne atât datele comenzii cât și denumirea produsului livrat.